Mjenjacnice.hr traže najpovoljniji tečaj za vas, odnosno minimalnu tečajnu razliku između kupovnog i prodajnog tečaja tako da kod svake kupoprodaje valuta dobijete više novca i tako uštedite

  • najveća baza mjenjačnica i tečaja
  • preporuke najpovoljnijih tečaja
  • savjeti i informacije

Najpovoljniji tečaj u Zagrebu i okolici

Mjenjacnice.hr su ovaj tjedan pronašle najpovoljniji tečaj u mjenjačnici u Importanne Centru Zagreb (Trg Ante Starčevića 7, na etaži -1 , kod ugostiteljskih sadržaja)

Za informacije nazovite ih na broj: 01/3097-512. Web adresa: www.mjenjacnica.net

Mjenjačnice
Pretraga po lokaciji

Banke
Pretraga po lokaciji

Tečajni kalkulator

*Tečajni kalkulator informativnog je karaktera.

Za detaljan izračun koristite kontakt preporučenih mjenjačnica

BKS BANK d.d.

15. kolovoza 2012.

BKS grupacija osnovana je u Klagenfurtu 1922. godine. Na hrvatsko tržište je stigla 1998. godine, a nakon toga, godine 2007., postala je većinski vlasnik u Kvarner Banci d.d. Kvarner Banka d.d. sa svojim djelovanjem počela je kao Kvarner Banka d.d. 1993. godine u Rijeci. Temeljni kapital je iznosio 120 milijuna kuna, a vlasnici kapitala su bili mješoviti što je prvi takav slučaj u Hrvatskoj. Na adresi Mljekarski trg 3, Rijeka posluje od 2003. godine. Banka je svoj sadašnji naziv, BKS Bank, promijenila 11.8.2008. godine na skupštini banke. Moderna je i dinamična mala banka koja je pod novim imenom nastavila sa dosadašnjim radom, slijedeći potrebe svojih klijenata i zahtjeve tržišta.   Kako bi banka osnažila svoj tržišni nastup otvorila je svoju prvu podružnicu u Zagrebu, uvela je elektronsko bankarstvo i stavila u funkciju novu informatičku podršku.

Banka ima snažnu regionalnu orijentaciju koja joj pomaže u boljem razumijevanju klijenata i njihovih potreba, a pomaže i  u stvaranju dugoročnih poslovnih odnosa. Svoje odluke donose sami, a preuzimaju one rizike kojima mogu samostalno upravljati. Zaposlenici banke su jedan od važnih aduta u poslovanju banke. Oni svojim sposobnostima i znanjima puno doprinose uspjehu cijele organizacije. Ulažu i njihovo zdravlje i edukaciju, potiču ih na samostalno djelovanje, nude im priliku za profesionalni razvoj, za stvaranje karijere. Banka ima svoj kodeks poslovnog ponašanja jer svaki djelatnik svojim ponašanjem utječe na reputaciju banke. Ta reputacija može biti pozitivna, ali i negativna te loše utjecati na poslovanje banke.